Een goed digitaal televisiesignaal begint met de juiste kabels!
Storingen bij digitale televisie ontvangst via de kabel (UPC, Ziggo, etc.) worden in 90% van de gevallen veroorzaakt door (verouderde) bekabeling en of slechte verbindingen. Heeft u vegen en of blokjes in uw beeld? Neem dan contact op met Overal Beeld & Geluid en laat uw kabelnetwerk controleren op juiste kabels, verbindingen en einddozen. Ongestoord kijken naar uw digitale kabeltelevisie kan alleen met gekeurde kabels die bestand zijn tegen de storingen die veroorzaakt worden door het nieuwe 4G telefoonnetwerk.
Ook voor storingen tijdens interactief televisie kijken van KPNinteractief, XS4all of Telfort heeft Overal Beeld & Geluid passende oplossingen. Deze storingen worden vaak veroorzaakt door de slechte verbindingen van de door KPN, XS4all of Telfort meegeleverde Devolo powerline voorziening.
Overal Beeld & Geluid heeft zelfs de juiste oplossing bij ontvangstproblemen bij KPNdigitenne. Neem bij ‘gestoord tv-kijken’ dus contact op via het contactformulier of bel 06 14 694 694.